Allvar

Nu har Jens, Frida, Claire och pappa åkt hem. Nu är helgen slut. Internet har slutat fungera i vår lägenhet.
Skolan har börjat. Pengarna är slut.

Ja, ni fattar. Fyra dagar tills helgen börjar igen. Fast då ska jag ju jobba så det kommer inte att märkas.
Saker att se framemot inom den närmsta tiden:

- CSN-pengarna
- Att jag klarar finaluttagningen till att bli jympaledare på söndag. Håll tummarna!
(- Coopfesten + personalfest)
- Shopping med Maria
- SL-kort?
- Parisresan
- Hälsa på Sara i Grebbestad

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej!
Jag var i Malmö idag och på järnvägsstationen höll jag på att bli nedsprungen av - Jens!

2006-09-01 @ 20:57:16
URL: http://tell.blogg.se
Postat av: Nea

Paris?

2006-09-05 @ 15:29:39
Postat av: Anja

Nea: Ja, jag ska åka ner och hälsa på Åsa i Amiens någon helg. Då ska vi åka till Paris och göra stan osäker! :)

2006-09-05 @ 21:53:34
URL: http://anjamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0