Anja släcker bränder

Anja släcker bränder

Var det inte polis jag skulle bli? Kanske satsa på en karriär som brand-kvinna istället?
Jag släcker en brand i en askkopp på centralen och givetvis fastnar det på bild :)


Sensmoralen i detta är: Ha alltid en vattenflaska med dig, oavsett vad du ska göra eller vart du ska!
Jag och Sandra fastnade i stan eftersom det var ett fruktansvärt regnande så jag kunde inte cykla hem.  Tillslut gav vi upp och åkte hem till henne och lagade lite mat.
Dessutom sändes Prisonbreak igår, säsongsstart! SJUKT SPÄNNANDE


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha en vattenflaska med dig-ja. Eller sluta röka!
kram
pappa

2006-08-23 @ 10:22:43
URL: http://tell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0