Hiss-kul

Hiss-kul

Anna tog en bild på mig och Sandra i hennes minimala hiss med 3 gigantiska ICA-kassar och två stora kassar från IKEA. Det var fniss på hög nivå i den hissen. Jag har dessutom förvaringslådan "Håbol" ovanför huvudet som jag håller upp med ena handen, det var det enda stället den fick plats på.

Jag handlade en del på IKEA, nya lakan, nya handdukar, ny matta, plastblommor, matlådor och sådana där bra grejer som man behöver. Maria och Per kom hit och lagade världens godaste middag till mig, Anna och Mandus, det blev ugnsbakad färskpotatis med hemma-marinerade fläskkotletter och rödvinssås. Till det rödvin. Mums!
De åker till Bulgarien imorgon och flyget går tidigt på morgonen, så de passar på att sova här så har de ändå ganska nära till Arlanda.

Nästa vecka blir det high life i Finntorpskollektivet. Annas föräldrar kommer hit, min pappa kommer hit, Jens och Frida kommer hit över helgen, jag och Anna ska på återträff med plutonen och jag och Gurra ska ut och rida med Svante på Ekerö! Kan det bli en roligare vecka? Jag tror faktiskt inte det!
Dessutom flyttar Maria hit och jag börjar skolan på onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0