Tacokväll

Tacos hemma hos Dejan i goda vänners lag. Jag, Sandra, Kärran, Stina och Rakel gjorde Dejans mammas lägenhet osäker.
Dejan lagade mat åt ett helt kompani och vi åt upp typ en tiondel av all mat. Gott var det!
Jag ska gå upp om fyra timmar, det känns ganska mysigt. Ännu mysigare när jag tänker på att jag ska jobba i åtta timmar då!


Jag har blivit med klänningar idag :) Har köpt två stycken (bild kommer senare), en svart omlott från Gina Tricot och en stickad svart-vit randig från Soaked In Luxury. Jättefina båda två!!! Det var kärlek vid första ögonkastet!

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Anja, nu glömde du ju faktiskt nämna Gåloss-grisen Anna, är det snällt? :P...Och Diana glömde du också...Och ditt smink har du glömt hos mig...Tror att du börjar bli lika senil som resten av gänget...:P...Ha en kul dag på jobbet med Kärran och Dejan...Syns ikväll gumman...Puss

2006-08-19 @ 12:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0