Vardagsliv

Kan det bli mer händelselöst?
Den här helgen har jag jobbat. Igår var jag och Mandus och badade, sen lagade vi mat och såg en film. 
Det är trevligt med lite sällskap.
Jag har nästan precis kommit hem från jobbet, ska gå ut och gå en runda typ en timme ungefär, det är nyttigt! Jag är så nyttig! (tjoho)
Nästa vecka stänger jag mest så jag hoppas på fint väder så man kan bättra på brännan som nästan är borta nu...sitta inomhus har ingen blivit brun av.

Förhoppningsvis blir det resa till Katrineholm för att hälsa på Sara plus Winnerbäck på lördag! Han spelar på Zinken, det ska bli roligt, han är underbar.

Kommentarer
Postat av: pappa

Ha-ha - jag har också varit o badat. Vid Friseboda,Olseröd. Det gick höga vågor och var stenkul.
Och plockat fler blåbär - se bild på bloggen!
kram

2006-08-06 @ 23:43:55
URL: http://tell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0