luddig och suddig

luddig och suddig

Igår hade jag en förfest för mig själv i tvåhundra knyck! Jag jobbade sent och den riktiga förfesten med mina vänner polisstudenterna befann sig på andra sidan stan, nämligen i Mörby. Jag skulle inte ens hinna dit förrns de var på väg därifrån.
Så jag hade en egen förfest i hallen med lite techno, några gamla öl som Mandus kompisar lämnat efter sig och min kamera. Efter dusch, påklädning, sminkning och tre öl var jag redo att susa in till stan på Rosa Pantern :)

Dans på Soap med polisstudenterna och två trevliga engelsk-män. Från Plymouth. Jag har ett vagt minne att jag faktiskt varit där på semester när jag var liten. Kan det stämma pappa?
Maria, Per, jag och de två engelskmännen (som förövrigt legat i armen några år) gick till McDonalds och jag hade där en liten opinionsundersökning hur många som legat i armen respektive flottan. Jag fick ett ganska missvisande resultat tror jag, rättså många bortfall.
Sen terroriserade vi the Royal Guards, från Ing2, som visade sig på styva linan och var jätteotrevliga. Vi var såklart jättetrevliga mot dom. Sen tog inspirationen slut.
Tröttheten blev dock stor och en taxi fick komma och lassa in cykeln där bak och köra mig hem.


Kommentarer
Postat av: Pappa

...och nu är du på fest i Kalmar. Försök håll dig till tre öl i det sällskapet också är du snäll.
Jag tror inte du har varit i Plymouth - däremot i Weymouth.
Och så heter det engelsmän - inte engelskmän!
Så ses vi snart!
Kram
Pappa

2006-12-16 @ 14:53:35
URL: http://www.pereriktell.com
Postat av: Anja

Pappa, det var en liten ordlek. En mix av engelska män och engelsmän. Klart jag vet att det inte heter det! Hallå!

2006-12-17 @ 23:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0