Kalaskväll

Kalaskväll

OJ OJ OJ!

Vilken super-tv-kväll det kommer att bli! Godis och popcorn och ligga i sängen och kolla på tv :)
Klockan 20-21 är det Anna Pihl på tv4, min favoritpolisserie just nu 
Klockan 21 visar svt2 en kortfilm av min favoritkille Jonas Hassen Khemiri (del 1 av 5)
Klockan 21-22 är det säsongspremiär av ER (Cityakuten) på tv3
Klockan 22-23 är det ett nytt rafflande Prison Break-avsnitt med Wentworth Miller (bilden) i en av huvudrollerna. Dregelvarning!

Dessutom har jag hyrt en film, Den vita massajen, baserad på boken med samma namn av Corinne Hoffman. Handlar om en vit kvinna från Schweiz som förälskar sig i en massaj-krigare när hon är nere i Kenya på semester med sin fästman. Hon lämnar allt för att leva med sin nya kärlek. Verkar spännande.

Nu gör det inte längre något att vara förkyld :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag har också tittat på Anna Pihl. Flera gånger! Sån tur att det ärjust när jag sätter på TV:n. Jag kan undra hur det går för pappan och hans Signe:-)

2006-10-17 @ 12:22:29
Postat av: Åsa

Man ska bli matad med cookies när man är sjuk, säg det till dina roomies! =) Jag upptäckte för några dagar sedan (tjena blixten...) att man kan titta på tv på datorn, så nu följer jag allt på svt här nere! Krya på dig!

2006-10-17 @ 21:26:43
URL: http://hem.passagen.se/aubenas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0