Kanelbullens dag

Kanelbullens dag

BULLFROSSA!

Jag och Maria åt nio stycken tillsammans. Jag är jättestolt för att ha bakat helt själv :)
Sen gick vi en promenad ända in till Slussen för att vi kände att vi nästan förvandlats till två bullar själva.

Men det blir nog en till nu med ett glas mjölk innan jag går och lägger mig. 
Imorgon blir det plugg och på fredag åker jag till Grebbestad och hälsar på Sara i "Pripps Blå-landet" (hon säger att det är som att leva i en Pripps Blå-reklam). Det ska bli underbart! 
Ska åka bil ner med Viktor, Saras klasskompis pojkvän. Billigare och snabbare än tåget, kalas!



Kommentarer
Postat av: Maria

Nio bullar var det faktiskt tillsammans.... hihi Snygg du var när du skulle på middag. Ta på dig klänningen igen och ta en latte på nåt Café i närheten....

2006-10-04 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0