Morgonblogg

Godmorgon!

Morgonstund har guld i mun. Eller nä, det har den inte men jag är uppe ändå. Har ett seminarium som börjar klockan nio och jag var tvungen att komma lite tidigare till skolan för att skriva ut en uppgift.
Igår satt jag vid skrivbordet hela dagen, tröttsamt, man får ont i baken av att sitta så länge. Jag gick och shoppade loss på ICA sen på kvällen (10 st kiwis).
Idag ska jag träna och antagligen plugga också. Jag tror faktiskt inte det händer något kul den här veckan. Jo, jag har e-handlat kläder som nog ska komma. En dunväst från Zoovillage.se och mjukisbyxor från hm.com, det ser jag framemot! Nya linser till vänster öga har jag också köpt, kommer nog redan idag fast jag beställde inatt, de är sjukt snabba (Lensway.se)!

Måste nog gå och köpa lite kaffe innan mina ögonlock trillar ner och inte går att få upp igen.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0