Sombrero

Värsta festen!
Tequilarace med Henke och Andreas i Bagarmossen igår! Jag festade med liten sombrero på huvudet och boxhandske på ena handen :)
Det är befriande att göra en sån sak på en tisdag. Hur skönt som helst! Det började med att jag och Henke bestämde att vi skulle ses och prata lite eftersom vi inte har setts på tre år, sen jag var på Hultsfredsfestivalen sist. Vi satte oss på Hard Rock Cafe och drack lite öl och jag åt en barnportion, bartendern hade ganska roligt åt det ett tag...
Sen ringde vi Andreas, som är bådas kompis. Han kom förbi och efter några öl till åkte vi till Medis och gick på ett skitmysigt persiskt ställe och drack.
Andreas kom på att han hade tequila hemma så vi köpte några citroner och sen åkte hem till honom. 
Vilken kväll! Roligaste på länge!
Såklart somnade vi där alla tre och imorse skulle killarna jobba och jag åkte direkt till min föreläsning, den sista i den här delkursen. Nu är det två veckor kvar innan det är tenta. Vi startar denna pluggperiod med att gå till studentpuben ikväll, jag och några kursare :)


Kommentarer
Postat av: nea

tjaaa. värsta tequila-racet en tisdag...men anja..tur att ni inte ringde och väckte mig i alla fall. Puss

2006-10-23 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0