Lördag

Lördagen började med jobb. Inte så hemskt länge, jag hann gå på systemet också :) 
Sen bar det av hem till min kollega Kärran, lite hangaround-dricka-och-skvallra-och-göra-oss-iordning-time...
Här på bilden sitter på vi tuben på väg in till stan: 

Lördag

Vi mötte upp några andra kollegor på en restaurang, sjukt god mat! En kort tur på Blå Månen Bar och sen bar det av till kära Soap såklart :) Jag (som var yngst) gick hem först!! Jag klagade på skoskav, för varma kläder, nykterheten men i själva verket var jag nog bara sjukt trött och ville hem till sängen...

Så jag fick sova 8 trevliga timmar inatt och jag var pigg som en mört (nåja...) på jobbet idag. Nu på kvällen har jag och Dejan varit hemma hos Kärran, druckit te och ätit semlor. Vi gick också en trevlig promenad med Kärrans grannar Totte och Dolce :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

tomorrow's my leave! nu är jag snart i sthlm! :) ska bli kul att ses, jag är sååå nervös för allt som ska hända när jag kommer upp, samtidigt som det bara ska bli jättekul att träffa dig. Kolla in min blogg också:

publicemelie.blogg.se

och crewsiten, glöm inte den, så sjukt ball faktiskt: www.crew12.se

kramar

2007-02-19 @ 09:44:01
URL: http://www.emelieaskfelt.com
Postat av: pajjdeg

vad är det som har hänt? anja går hem först?!?!?

2007-02-20 @ 11:17:47
URL: http://www.pajje.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0