Maggan

Maggan

Margareta Krook är riktigt het! Jag och Kling värmde oss på henne inatt när Soap stängde. Hon är utmärkt att krama om man fryser och vill ha lite värme. Vill man ha pussar också så funkar en levande människa bättre.

Eftersom jag och Kling har börjat leva som vanliga människor och jobba måndag-fredag så har vi inte kunnat gå ut tillsammans förrän nu. En lördag är ju en perfekt dag för att gå ut.
Vi förade hemma på min balkong som vanligt med vin och skvaller. Vi kom inte in på trädgården där vi hade sällskap som väntade oss utan vi gick tvärs över gatan till något suspekt ställe och drack öl och åt gratis jordnötter.
Sen blev det gamla hederliga Soap :D Alla var där, Calle och Timbuktu också! 
Idag har det varit mys och slappande hela dagen.


Kommentarer
Postat av: anna

hon ser så gosig ut:)

2007-06-19 @ 13:02:44
URL: http://liksomanna.myphotos.cc/
Postat av: Niclas

Har du fortfarande bälte när du åker buss?
//Niclas

2007-06-20 @ 00:36:28
URL: http://www.blentarp.blogg.se
Postat av: TellJr

anja har väl tom bälte när hon åker tunnelbana? :)

2007-06-22 @ 14:43:02
Postat av: Viktoria

Hej min kära! saknar dig som vanligt. Jobbar och står i . E helt sjukt trött. Ska titta på Ebba o Didrik nu =) Vi måste kolla upp sthlmshelgen! Jag hoppas du och G har det underbart i Blekinge med gänget!
PUSS OCH KRAM

2007-06-23 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0