*vårskrik*

Jag och Rosa Pantern åkte båt hem idag när jag varit och tränat. Solen blänkte fantastiskt i vattnet. 

*v?rskrik*

ÅH! JAG BLIR GALEN!
Äntligen har våren kommit till huvudstaden! Jag har firat våren både igår och idag:

- Jag och Mr. G tog en tidig tripp till Skogås för att titta på hundar. Istället blev det frukost i simhallen, rundvandring i Skogås och fika och shopping i Farsta Centrum
- Top Hat i Hammarbyhöjden

- Idag har jag och Caroline suttit på Snaps (första gången i år!!!) uteservering och druckit kaffe/vin :D 

Ikväll blir det film, vin och vattenpipa hemma hos Påsen. Det är också lite vårigt :)

Kommentarer
Postat av: A. med cykel

Röka... Vilka dumheter! Hur gammal är du?
Du borde veta hur mycket skit du drar ner i dina vackra lungor. Och "kol" kan även unga drabbas av. De tror att de har vanlig hosta, lite luftrörsinfektion eller någon jäkla snuva...men, men....

I början av året rapporterade nyhetsprogrammet Rapport om en ny studie som världshälsoorganisationen WHO gjort. Studien visar att det är betydligt skadligare att röka vattenpipa än man tidigare trott. I tobaksröken finns, förutom nikotin, cancerframkallande ämnen och hjärt- och kärlskadande ämnen. I rapporten konstateras att en vattenpipsession motsvarar att en person röker hundra cigaretter.

2007-03-27 @ 23:38:55
Postat av: Anja

Va?

2007-03-30 @ 08:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0