Lista

VEM :
Saknar du: min familj
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: min kollega k 
Vill du slå: ingen
Vill du kittla: mig själv? jag gillar att bli kittlad
Kramade du sist: min kollega k
Vill du prata med: syrran
Skrek du på sist: jag skriker inte
Vill du vara som: jag själv
Gjorde dig riktigt glad senast: min nya chef. när hon sa att jag fick jobbet
Fick du sms från senast: min franska vän l
Är vackrast på jorden: min familj & mina vänner


HUR :
Går du: raskt
Svarar du i telefonen: "hej det är anja" eller "anja"
Fördriver du tiden: framför datorn, i löparspåret, på buss/tub/tåg/cykel, i telefon
Mycket pengar har du: inte tillräckligt
Tjänar du pengar: jag jobbar & lånar av CSN
Ofta bäddar du sängen: cirka varannan dag
Många stör du dig på: ja det är väl en del. men i hemlighet
Ofta träffar du din familj: några gånger om året. dom bor långt bort


TROR DU :
Att du kommer bli något: absolut!
På rymdvarelser: nä
Att folk tycker om dig: ja
På ett liv efter detta: näe
Att fiskar kan tänka: nej
Att du kommer leva länge: ja

VÄLJ :
Katt eller hund: tax
Vit eller svart: vit
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: vatten
Sex eller kyssar: både och?
Telefon eller internet: både och!
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: bok
Leva eller dö: LEVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0