Utgång

Fröken C och jag (Kling och Klang) igår på kriminologfesten på universitetet:

Utg?ng

Galet kul vi hade igår! Mycket nya människor, mycket dans, mycket fest...
Kvällen igår får 10 poäng av 10 möjliga. 

Först var jag och fröken C hemma hos mig och drack vin på balkongen (det var faktiskt sol där i några minuter) och lagade mat som vi bjöd M på. Sen åkte vi till skolan och snick-snackade med våra kursare och lärare. Vi tog med oss en amerikansk tjej in till stan när vi skulle träffa C´s kompisar T och F på O-baren. Där var det sjukt mycket folk och varmt men kul.
Kvällen avslutade jag och C på East. Hann inte vara där så länge innan vi skulle dra igen. 
Åh jag blir redan nostalgisk när jag tänker på gårdagen. Alla dessa trevliga människor, inspirerande samtal och sköna moves :D

Kommentarer
Postat av: caroline

vi rockade mest i hela staden igår!!!

2007-05-17 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0