Storhandla

Har man ingen bil så...

image293

...får man ta resväskan och köra maten i.

Kommentarer
Postat av: fia

du har inte funderat på att införskaffa en sån där shoppingvagn som gamla tanter har, sjukt praktiskt!

2008-01-22 @ 20:02:11
Postat av: nea

jag har en zån
- dramat - zom jag inte använder. kanzke något för dig? den är zjukt znygg i alla fall! Kramiz

2008-01-23 @ 21:13:00
Postat av: Carin

Hallå! Har nu hittat hit till din blogg. Vad länge du har hållt på! Jag som tyckte jag hållt på ett tag.... Kul iaf att kunna följa dig typ tre år tillbaka... Gillade detta inlägg... Har själv ibland funderat på det, men brukar fixa det med en ryggsäck och två tygkassar eller nåt... Dramat verkar bra med... Hur handlar du idag? Med killens bil? Trevligt o ses i fredags! Kramkram!

2009-09-22 @ 13:22:20
URL: http://www.reflectoergosum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0