Shopping



Jag tvingade med stackars Kim till Ikea för att köpa en magnettavla. Kim hittade faktiskt också något där, nya kuddar. Alltid behöver man nånting. Vi laddade upp med käk först och jag åt nog den billigaste köttbullstallrik jag någonsin ätit på Ikea, 16 kronor kostade den!
Det var en nyanställd som tog betalt, kanske blev det fel därför.
På Biltema köpte jag inte den där rörtången jag håller i på bilden, den var lite för tung. Jag köpte en liten stjärnskruvmejsel istället.

Sen åkte vi till Tälje och fikade med en av Kims boyz. Trevligt. Min första gång i Södertälje men tyvärr visade inte sig stan från sin bästa sida med regn och blåst men det blir nog fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0