Irland

Jag var på Irland några dagar i början av maj och hälsade på min väninna S och hennes pojkvän C. Det var jättekul att träffas igen, det var så längesen, så vi hade mycket att ta igen. Irland var jättemysigt och jag åker gärna dit igen.
Vädret var kanon hela tiden jag var där, och vi gjorde lite utflykter bl a till Limerick.
Jag drack min första (och enda?) Guinness, åt en riktig english breakfast och shoppade lite i Dublin.



Bilder:
1. Ett hus i Dublin
2. Vägskylt i Cork
3. Hus i Cork
4. Hus i Cork
5.Operahuset i Cork
6.English breakfast
7. Kyrka i Cork
8.Ingång till en park i Cork
9.Heinekenbryggeriet i Cork
10. S & C
11. Jag med ölmustasch
12.Busstationen i Limerick
13.Svenska konsulatet i Limerick
14. Lokalbuss i Limerick
15. Husen där S & C bor

Klicka på bilderna så blir dom större!

Kommentarer
Postat av: pappa

o far sitter i Londons East End!
Farjan hem i morron.
kram

2008-05-17 @ 15:41:24
Postat av: Niclas

Hur gick det för Kurt?

2008-05-19 @ 00:19:59
Postat av: Anja

Kurt åkte till Dominikanska republiken :) Vart han är just nu har jag ingen aning om!

2008-05-20 @ 15:36:45
Postat av: pappa

nu väntar vi på Turkiet bilderna - den ocensurerade upplagan!

2008-05-31 @ 11:54:52
URL: http://www.pereriktell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0