Mobila vänner

Hittade en lista på en blogg där man ska titta i sin telefonbok i mobilen. Verkade kul så jag provade:


- Har du pussat nummer 2?
Adam (Zetterqvist), inte vad jag kan minnas. Eventuellt på kinden någon gång

- Vad har du för relation med nummer 20?
Birgit och Lasse (Elmsäter). Det är mammas moster och hennes man.

- När ska du träffa nummer 30?
Cave De Roi. Min favoritrestaurang som har libanesiskt kök. Jag och Adde var där i somras så jag vet inte när jag kommer dit nästa gång.


- Är nummer 18 söt?

Billy (Bergman). Ja fruktansvärt söt. En av mina närmaste vänner på jobbet.

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Anna (Yamamoto-Lind). Jag jobbade med henne på Coop. Minns inte första intrycket men jag tycker att hon är en väldigt generös och varmhjärtad människa.


- Gillar du nummer 14?
Anton (Banemark). Ja, absolut. En av mina bästa vänner.


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Arbetsledningen. Ja, jag träffar arbetsledningen på jobbet varje dag!

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Calle (Fransson). Ingen aning!

- Är du nära vän med nummer 23?

Bro Optik. En gammal arbetsgivare.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Alex (från Miami) Nej

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

CK. Ja, självklart! Han är ett partylejon =)

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Amanda. Vi har inte pratat i telefon på flera år.


- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Ann (Larsson). Min bästa väns mamma. Ja absolut, vi kramas alltid när vi träffas


- Vad har du och nummer 24 för relation?
Bronson. En vän till pappa. Hade honom som lärare i textkommunikation på gymnasiet.


- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Calle. En kille  jag träffade för ett par år sen. Jag skulle nog inte vilja göra något med honom alls faktiskt.


- Vad är det bästa med nummer 8?

Anja (Egertz). Min nagelteknolog. Hon är bäst på att bygga mina naglar så dom blir fantastiska! Hon är också jävligt rolig!

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Becka BT. En kollega som jobbar dag. Vi brukar ses när hon börjar och jag slutar och tvärtom. Alltså två gånger om dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0