Resor 2010

Fantastisk utsikt över Aten

I januari förra året skrev jag om planerade resor under året. I år är jag inte lika välplanerad
men jag kan ju alltid uttrycka vart jag vill åka :)
Jag vill upptäcka Aten i vår!
Eventuellt blir det en vecka till solen med bästa Kling! Vi har inte pratat så mycket än men Kroatien skulle vi båda kunna tänka oss. Split kanske?
Sommarsemester vill jag spendera i Grekland under några veckor. Hälsa på familj & släkt och utforska några öar, det hade varit helt fantastiskt!
Om jag och greken besöker en grekisk ö varje år så kanske vi kan pyssla med det tills vi blir pensionärer?
(Uppdatering: Barnen i Grekland lär sig i skolan att det finns 2000 öar, men det är ca 100 av dom som är bebodda.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0