Till fjälls!

Idag fick jag med mig min fästman ut i spåret!
Jag blev så lycklig att jag fixade varm choklad och macka till, och såklart mjölkchoklad med frukt & mandel som alltid mormor hade i jackfickan när vi var i fjällen när vi var små.
Det var fler än vi som tänkte samma tanke idag, och 2.5 km spåret var fullt av både seriösa gubbar som tränade inför vasaloppet med snoret hängande nerför hakan och familjen som var ute första gången och provade skidorna.
Andreas har inte åkt längdskidor men han var jätteduktig och ramlade bara en gång i en backe :D
Här kommer lite härliga bilder från vår utflykt:
Vackert solljus
Kämpa kämpa! Det var rätt tungt uppför...
Yihooo vad det går!! :D
Is-skägg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt :) ser underbart ut! Nej jag glömde köpa enhaha,så linnea och niclas fraktade hem en till mig =)!

2010-01-31 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0