Monday, lovely monday

Måndag idag och jag fick för första gången tillfälle att använda mina fina vantar i finaste merinoullen från Nya Zealand som Johanna köpte åt mig när hon var där i våras. De är hur varma som helst och jättesköna! Tack min vän :D
Imorse var det dags för tandläkaren...huu! Men det gick hur bra som helst och han var jättesnäll. Ska dock dit om ett par veckor igen för att åtgärda lite fel och bli lite fattigare, men det känns helt ok ändå.
Nu ska jag sällskapa med A som sitter och försöker lära sig sin nya telefon han köpte idag. Ha en trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: pappa

Skönt att det inte var så illa då...kram

2010-10-26 @ 08:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0