Lista

1. Vem tvättar? Båda två, den ena lägger i tvätt sen så tar den andra ur och hänger upp
2. Vem diskar? Diskmaskinen :)
3. Vem dammsugar & skurar? Båda två
4. Vem dammtorkar? Hm...inte någon av oss just nu...byggdamm överallt!
5. Vem lagar mat? Jag
6. Vem tar hand om uppsättning av hyllor osv? Adde :)
7. Vem sköter om bilen osv? Adde
8. Vem stryker kläderna? Man stryker sina kläder själv (fast A hävdar ibland att han inte kan och tvingar mig stryka hans skjorta)
9. Vem rengör avlopp osv? Hm...Adde
10. Vem storhandlar? Det gör vi tillsammans
11. Vem kastar grovsopor, tidningar osv? Båda två

Det där ser ju faktiskt ganska bra ut! Jag som trodde jag gjorde ALLT i hushållet! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0