I ♥ Kate Spade

Ingen tvekan om var smyckena jag ska ha på min bröllopsdag ska komma ifrån nu när jag hittat Kate Spades webshop! Jag vill ha allt!
Här kommer lite snygga pieces jag absolut skulle kunna tänka mig:
Blå hängande örhängen, matchar färgtemat!
Ursöta små pärlörhängen med rosetter i guld, finns även armband och halsband.
Lite större hängande örhängen
Om jag vill ha ett stort utmärkande halsband så är ju detta väldigt häftigt!
Mina smycken ska helst gå i rött guld för att matcha vigselringarna som är i rött guld, det är svårt för det känns som att det finns mer i silverfärg och vitt guld än rött guld. Men Kate Spade hade ovanligt mycket i "min" färg :D
Helt underbara! Frågan är bara hur jag ska kunna gå i dessa på stenarna på stranden i Abbekås? Jag som skulle ha ett par ballerinaskor utan klack!
Sötaste passfodralet att ha på sin honeymoon, inte nödvändigt men sjukt fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0