Festligt!

Vilken fest! Jag har varit nere i Kalmar i helgen för att gå på kalas hos min kusin Johan. 
Det var riktigt roligt, vi åt och drack och dansade hela natten. Jag önskade speciellt att dj:n skulle spela eurodisco från nittiotalet. Minnena från låg- och mellanstadiediscona kommer upp, vi sålde godisbitar från 1 krona styck bakom plinten, dansade hiphop på det konstiga sättet som Ingvar från Ingvars Dancing Team hade lärt oss och vi dansade tryckare till Celine Dions "The power of love".

Jag och Linnea visade även upp den speciella Kristianstadsdansen som vi har lärt oss av kompisar hemifrån. Klockan halv sex somnade jag i Johans soffa efter en lång men superrolig fest! 



Kommentarer
Postat av: Pappa

Power of Love, Anja - det är Jennifer Rush!

2006-12-18 @ 00:53:09
Postat av: anna

ja nu e det bara eurodisco som gäller;) /Anna (syster till johan;)

2006-12-19 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0