Hallon och torkade aprikoser

Får man inte äta godis så börjar man genast äta mängder med andra grejer. Igår köpte jag jordgubbar för 50 kr (!) och idag har jag ätit massor med ananas och kiwi. 
Dessutom kan man äta nötter, cashew, pistasch, hasselnötter och mandlar. Russin och annan torkad frukt trycker jag i mig också, torkade plommon och aprikoser.
Vindruvor och bananer.

Jag tror att jag ska börja äta bara frukt. Nä jag skojade men det är ju på långa vägar inte lika gott som godis. Jag bara låtsas att jag tycker det. Hallon och jordgubbar är väl rätt gott, men ett äpple? Icke att jämföra med en skumsvamp!

Idag har jag köpt en bok i Straffrätt, och lärt mig om subjektiv och objektiv rekvisit :) (fast det kunde jag redan innan, för vi läste lite juridik i lumpen faktiskt...)

Ikväll ska jag och Sandra gå på bio. Måste nog gå till ICA först och ladda på fruktförrådet så det räcker under hela filmen. Vindruvor, plommon och clementiner kanske? Kan man bli dålig av för mycket frukt?


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken film?
Jag skulle vilja se Almodóvars nya. Kan du inte komma hit till Kosmorama,så ser vi den?
pappa

2006-09-29 @ 18:55:42
URL: http://www.pereriktell.com
Postat av: Anonym

haha, du som alltid tjatar på mig om att jag äter för mycket frukt...

2006-10-04 @ 10:11:30
Postat av: nea

va jag skrev ju mitt namn? konstigt.

2006-10-04 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0