Mitt första derby

Någon gång ska vara den första tänkte jag och drog med min kära vän M på allsvensk match igår.
Eftersom jag tidigare tvingats ta ställning till vilket Stockholmslag jag hejar på så var det ju tvunget med en halsduk som visar just vad jag hejar på.
Vi drog några öl på Medis tillsammans med en massa andra Hammarbyare innan matchen. Härlig stämning!
Såhär glad såg jag ut då, när jag fortfarande trodde att Bajen hade segern som i en liten ask :

Mitt f?rsta derby

Det blev inte så. Men det gjorde inget! Det var otroligt att sitta bland 30 000 människor och heja på sitt lag. Klackarna sjöng och trummor spelades på hela matchen igenom, det var ett otroligt drag och jag fick mersmak! M och jag bestämde oss för att se nästa hemmamatch :D

Kommentarer
Postat av: anna

härligt!!!

2007-04-25 @ 21:05:42
URL: http://liksomanna.myphotos.cc/
Postat av: hjalle

nice anja. får åka upp i sommar/höst och kolla på fotboll med dig!

2007-04-25 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0