Utsikt

Utsikt
 Vackra Vänern.

Bröderna tog med mig på en tripp ner till skånelandet, dom kände att dom behövde en sällskapsdam som kunde tolka och visa vägen, även om det senare sköttes lite bättre av den franska GPS-tjejen än av mig :)
Jag hade paxat att köra just vägen mellan Linköping och Jönköping, förbi vattnet för att jag tycker det är en så fin väg, så det är den äldre brodern som har tagit det här kortet.

Vi kom ner till ett regnande Lund men den yngre brodern hade skaffat sig en lägenhet större än hela Nacka så det gjorde inte så mycket. In med grejerna och sen iväg till landet för att träffa pappan, systern och pojkvännen på en av de två (den bättre) pizzeriorna där. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur ni har gps - det är INTE Vänern - det är Vättern!!!!!
:-)
Pappa

2007-01-13 @ 21:54:53
Postat av: hermine

hahah! "det är INTE Vänern - det är Vättern!!!!!"

2007-01-19 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0