Hur går det för mig?

Ni kanske undrar hur det går med min detox?
Det går väldigt bra tycker jag!!! Tänker på godis rätt ofta men har inte ätit något än...
Jag har ätit mycket sallader till ex. chili con carne en dag, korv stroganoff en dag. I salladen brukar jag ha tomat och fetaost bl a. Jag har gjort omelett med chorizo och idag blir det stekt lök, kyckling och squash med bulgur, fetaost och ruccola.
Jag har klarat mig utan mackor, på morgarna äter jag fiberhavregrynsgröt med linfrön (rätt så blä) men idag var det ju helg så då lyxade jag med en smoothie istället på banan, kiwi och hallon med linfrö i.
Det första jag ska göra när jag slutar med detoxen är att äta en pizza. Eller jag kanske inte är så sugen på det då längre :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0