Lista!

Ditt namn?  Anja
Födelseår? 1984
Hur Lång är du?172 cm                                                        
Spelar du något instrument?
 Jag spelade piano när jag var yngre
Dina första tankar när du vaknar? Tänker inte så mycket. Bara kliver upp!
Vart befinner du dig just nu? På jobbet. I en reception
Biter du på naglarna? Nej jag har konstgjorda naglar                                                                                     
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Ceriserosa
Har du några husdjur? Nej bara en grek
Är du singel? Nej förlovad :-)                                                                                 
Vem är snyggast? Min kille såklart!
Vem vet mest om dig? Mina närmaste vänner och min kille
Vad vill du ha just nu? Gå hem från jobbet. Att det ska bli vår
Ditt mål i livet? Att få en familj  
Rädd för?
McDonalds eller Burgerking? Donken såklart, trogen min gamla arbetsgivare :-D
Sjunger du? Hellre än bra!                              
Vad har du för skostorlek? 38-39
Vill du gifta dig? Ja det vill jag!
Kommer du överens med dina föräldrar? Jadå! ( I alla fall nu för tiden... )
Din hårfärg? Blond                                                          
Skor du hade på dig idag? Svarta eccoskor (jobb skor)
Vad sover du i? Naken
Kläder du har på dig? Uniform
Favoritårstid? Sommar! Älskar när det är varmt!
Favoritmat och dryck? Tacos tror jag ! Tycker om rött vin
Hur svarar du i telefonen hemma? Anja
Hur svarar du i mobilen? Anja
Sov du ensam inatt? Nej
Vad gjorde du kl 08 imorse?Var på plats på jobbet
Vad var det senaste någon sa till dig? "Är jag din sekreterare eller?"
Druckit idag? Örtdryck och vatten

Vad är det för väder hos dig nu?
Kallt och massor med snö
Godaste glassmaken? Vanilj
Drömmer du mardrömmar? Inte vad jag minns
Favoritklädsel? Leggins just nu
Favorit godis? Choklad!
Hur många kuddar sover du med? Vi har två var           
Längtar du mest efter just nu? Sommaren och semester!                                              
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Borrdamm
Saknar du någon just nu? Ja
Snus eller cigaretter?
Vill du ha barn? Ja någon gång

Längtar du till din nästa födelsedag? Ja det gör jag alltid!
Är du blyg? Nä, det tycker jag inte
Tycker du att du har fin dialekt? Ja, både skånskan och stockholmskan :-)
Tycker du om fester? Ja när jag är på det humöret
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej inte idag
Vad har du för planer till helgen? Ta det lugnt och umgås med A
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? Det är bra som det är
En bra film? Top Gun är min nya favorit
Sprit, cider, vin eller öl? Vin!
Hund, råtta eller katt? Hund
Tycker du om din pappa? Självklart ! Han e den bästa pappan i världen


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ojojoj. Här sitter man i solen på balkongen i Palermo och blir rörd till tårar!

Puss o kram Anjabebisen.



Far

2010-02-25 @ 14:47:45
URL: http://argentina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0