Hänt i veckan

JOBBA JOBBA JOBBA

Fast jag har hunnit med en snabb resa till Katrineholm och Vingåker för att hälsa på älskade Sara! Det blev två nätter och en hel dag och vi hann med en hel del. Vi åkte till Läppe och solade (ingen av oss kände för att bada...), vi kollade på två filmer, vi gjorde björnbärspaj, jag körde bil mitt i natten mitt i skogen (trodde aldrig att jag skulle komma fram), vi var på inflylttningsfest i Katrineholm och en massa mer.
Klippte sönder ett av hennes mammas tyger för att jag behövde en provisorisk bh :)

Imorgon bjuder Sandra mig på frukost hemma hos sig. Nybakta scones, ost och marmelad och te, hur låter det? Hur bra som helst :)

Förresten, jag har kommit in på kriminologikursen! JIPPI! Jag börjar skolan den 23 augusti. Skönt! Drygt en vecka kvar, sen börjar allvaret. 


Kommentarer
Postat av: Pappa Tell

Hej Anja!
Hur mår du? Jag mår bra.
Hösten är kommen till Skåne och vi har slutat bada. Nu plumsar vi i vattenpölar och tycker att det är ett förfärligt regnande.
Niclas o Linnea var här i går kväll och åt glass med blåbär.
Nu är det bara tio dagar tills jag drabbar dig. Borsta av madrassen.
kram
pappen

2006-08-13 @ 23:22:26
URL: http://tell.blogg.se
Postat av: Åsa

Kul att du kom in på kursen!
Halva jäkla augusti har gått, jag måste ta tag i saker. Det är hur jobbigt som helst... =)
Kram på dig!

2006-08-15 @ 08:57:20
URL: http://hem.passagen.se/aubenas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0