lusse lelle

lusse lelle bild från http://www.santamaria.dk

lusse lelle! Idag är det luciadagen och min kusin fyller år. Grattis Johan! På lördag är det fest, jag ska åka buss i sex timmar :)
G och jag möttes på centralstationen kl 7 imorse för jag hade fått den dumma iden att titta på luciatåget som går där varje år. Men nähä. Inget luciatåg klockan 7. Vi satt där en timme och åt lussebullar...klockan åtta bestämde vi oss för att gå, hoppet hade helt lämnat oss att det skulle komma någon lucia. Men precis då kom dom!
En timme försent...suck. Jag som gick upp halv sex! Ska gå och lägga mig igen snart :)
Igår skrev jag färdigt min hemtenta och cyklade milen bort till skolan för att lämna den. Skönt att den äntligen är klar. Den har gett mig ångest i 14 dagar så nu känner jag mig nästan fri :)
Jag jobbar ikväll och öppning imorgon. Sen ska jag ut med mina vänner polisstudenterna och dansa imorgonkväll! Det ska bli underbart! Soap är kalas!
Sen åker jag till Kalmar lördag-söndag. Träffar Nea och Nille och Andreas!
Måndag 18/12: Julbord med G
Torsdag 21/12: Skåne!

Ha en mysig dag! Nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0