Vardag

Det var visst en hel vecka sen jag skrev. Ingenting har hänt sen sist. Vädret är lika varmt och jag är lika seg med min tenta. Den ska lämnas in på tisdag och jag måste börja snart. Ja ja jag ska börja ikväll. Men jag måste städa först, annars kan jag inte plugga.
Bara en fix ide :)
Idag har jag varit på jobbet, det var kaos som vanligt, vi har nya datasystem i kassan plus att en kassa fick för sig att freaka ur totalt, precis när det var som mest kunder i hela butiken. Roligt!
I veckan har jag inte gjort så mycket. Läst lite kurslitteratur för att förbereda mig men inte skrivit så mycket. Ikväll är det Harry Potter på tv och imorgon är det jobb igen.
Jag längtar tills nästa helg! Då är tentan avklarad, jag har fått lön plus att jag ska åka ner till min kusin på 30årsfest tillsammans med Nea :) JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0