Galen kväll

Igårkväll var en galen kväll som vanligt. Jag och Emelie lagade mat och drack roliga drinkar hemma hos mig innan vi begav oss till Trägården, ett ställe som ligger på Kungsholmen. Första gången för mig där och det var väldigt trevligt, man kunde spela Super Mario på en storbildsskärm men det var det många som ville så jag fick ingen chans...
Sen mötte vi Sandra på Centralen och åkte mot Soap Bar. Där svettades vi som vanligt floder, det var ju varmt och mycket dans.
När det stängde gav Sandra och jag oss ut på en liten sightseeing i Gamla Stan, på väg till Donken vid Slussen. Vi hejade på de flesta vi mötte och tog lite turistbilder och sådär.
Jag var i säng rätt sent och uppe rätt tidigt.
idag kom det en kund med en pizza till mig som jag kunde äta till lunch! Vilken present! God var den också, värst vad man blir uppvaktad :)

När jag kom hem från jobbet höll Emelie på att göra potatissallad som vi tog med oss ut i gröngräset och åt och drack en flaska vin till. Riktigt gott!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tja bruden!
Snart flyttar jag till Stockholm ,inte officiellt men mesta tiden kommer nog bli där. Då kan vi ses när som helst vi får för oss det. Kul!
Ha det bäst, vi ses en snabbis till veckan hoppas jag. Kram Maria

2006-07-22 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0