Jag - en bloggare

Min första dag som bloggare. Främst tänkte jag blogga för att familjen och vännerna som jag inte träffar varje dag kan läsa vad jag sysslar med om dagarna och hur vädret är i Stockholm typ. 
Vädret i Stockholm är alltid jättefint, så nu var det avklarat.
Idag har jag skrivit på kontraktet för min lägenhet, jag har bott i den sedan oktober 2005 men då var det Sara (min förra sambo) som stod på kontraktet. Eftersom hon har flyttat nu så var det dags för mig.
Kul! Även fast jag bara hyr i andrahand.

I lördags var jag ute med mina kollegor (som vanligt) på The Soap Bar (som vanligt). Där träffade jag Johannes och Jacob som jag gjorde lumpen med! Ett kärt återseende kan man säga! Jag har inte träffat dom sen muck (Augusti 2004) i princip.





Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Anja!
Kul med bloggen. Det är ganska enkelt att lägga till en bild. Du går in på ny bild bara istället för nytt inlägg,laddar upp bilden och sedan fortsätter som vanligt bara.
Nu har jag kopplat upp mig mot bredbandet!
Ska skaffa ny epostadress också. Den gamla funkar än, men ny kommer.
Kram å sånt!

2006-07-18 @ 19:56:08
URL: http://tell.blogg.se
Postat av: Pappa

Nu har jag lagt till din blogg som en länk påmin sida. Bra vad?

2006-07-18 @ 22:13:51
URL: http://tell.blogg.se
Postat av: Inkan

Vill bara önska dig lycka till i bloggvärlden!
Såg i "Tells" blogg att dottern fixat eget, och tänkte att ett luftburet tallyho kunde vara på plats!

mvh
Inkan

2006-07-19 @ 18:07:35
URL: http://www.detfinnstrerum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0