Lediga dagar

Igår var jag ledig från jobbet, jag och Anna cyklade ner till bryggan vid Sicklasjön och la oss där. Vi stannade där ganska länge och solade och badade. Vi badade tillsammans med två små pojkar, en kille och några tanter som också var där och svalkade sig. HMs höstkatalog kom igår så vi hade fullt upp att planera höstens klädstil och outfits.
Sen åkte vi hem och grillade, gjorde en god sallad och grillspett. Sommarens höjdare är rosevin, verkligen gott!
Idag har jag sett Pirates of the Carribean 2, den var lika bra som den förra. Johnny Depp och Orlando Bloom är trevliga att titta på när dom svingar sina svärd och hänger upp och ner i sjörövarskepp med bar överkropp. Härligt! :) Mycket action, det gillar jag.

Ännu har jag inte hunnit handla mat. Mañana...
Imorgon jobbar jag och sen kommer Emelie hit på kvällen och stannar i helgen på en liten Stockholmsweekend. Vi kommer ha supertrevligt (även om jag jobbar varje dag)!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Anja!
Här är också varmt o skönt - men nu är det 14 grader i Åhus igen...-( så det blir inte mycket badat.
Hälsa Emelie och ha det så kul i helgen.

2006-07-20 @ 21:29:33
URL: http://tell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0