Avancerad verklighetsflykt

Avancerad verklighetsflykt

Har med mig datorn till skolan för att jag ska sitta här hela eftermiddagen och plugga och läsa. Tänkte att den var bra att ha för att kolla upp saker eller kolla mailen. Jag har inte läst mer än några sidor i mina böcker...jag har inte kollat upp något relevant för det jag skulle läsa eller kollat om jag fått några mail.
Jag har läst på aftonbladets hemsida, jag har kollat på kläder på HM.com, jag har läst folks bloggar och chattat med kompisar på MSN.
Detta är vad jag kallar för avancerad verklighetsflykt. Eller flykt från studierna iallafall. Det är jag bra på :)

Här kommer en bild från när jag var nere med familjen i Portugal, Lissabon. Nea har en kompis därnere som kom och hälsade på oss på hotellet den sista kvällen innan vi skulle åka hem till Sverige. Han körde ner tillsammans med sin kompis.
Vi drack Vinho Verde (grönt vin) och lekte i poolen. En riktig kalaskväll!
Kanske ska anstränga mig nu och få några sidor till lästa. 


Kommentarer
Postat av: Pappa

en riktig kalas-semester!

2006-11-15 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0