Idag sa jag hejdå till 1.5 dm :O

gf

Mitt nya svall. Lite kortare, men mycket mer glamoröst!

Kommentarer
Postat av: "Konsum-Emily"

Wow, vad snygg du blev! Så annorlunda att se dig i lite kortare hår. Men det passar! Hoppas du mår bra! Hörde att ni tjejer hade det mysigt igår, tråkigt att jag inte kunde följa med er men det får bli en annan gång istället! Ha det så bra och lycka till med studierna. Många kramar från Emily.

2006-11-18 @ 16:04:48
URL: http://hammarson.mine.nu/johan/
Postat av: Pappa

Snyggt! Nästan lika långt som mitt nu!
Hoppas att alltingär bra i Stockholm. Försökte ringa i går, men förstod ju nu att du hade varit ute.
Kramar
Pappa

2006-11-18 @ 17:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0