Växjö

Jag sitter i min storkusins lägenhet i Växjö. Varför är jag här? Jo, min morbror ska disputera idag på Växjö universitet och släkten är ditbjuden för att lyssna. Ikväll är det fest :)
Jag och lillkusinen tog buss till Nkpg igår, sen åkte vi bil med L&B hit ner till Växjö. Det gick ganska fort, sov mesta delen av resan faktiskt.
Ikväll åker jag hem till Kristianstad. Softar lite...innan jag åker tillbaks till Stockholm på söndag. Bilder från helgen kommer på söndagkväll när jag är tillbaks hemma i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: anna

anjis!!! och mandus!!! det är alldeles tomt och tyst i lgh.... trist. ingen som visslar och knäpper med fingrarna eller lyssnar på musik...

kram från anna

2006-09-22 @ 09:10:19
Postat av: andreas

weei, hoppas allt gick bra och att du trivdes i min lille ghettolya :)

//storkusinen

2006-09-23 @ 13:17:30
URL: http://www.pajje.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0