Helgens...

...LÄNGSTA: Bussresan på 18 timmar upp och ner. Att sitta och svettas i en buss tillsammans med 50 andra snarkande/mobilpratande/högljudda människor är inget jag rekommenderar ens min värsta fiende. 
Tack och lov så har jag utrustats med en ängels tålamod och satt glatt och läste kurslitteratur hela vägen medans jag knaprade på pingvinstänger :D

...ÖVNINGSKÖRNING: Ner till Blentarp, till mormor och ett antal korta små skjutsningar av lillebror

...TJOCKIS: Syrran som har tre veckor kvar till nedsläpp! Fast Leo kvalar in rätt bra också. Mamma ger honom mat så fort han jamar lite...

...SÄMSTA: Tvantennen gick sönder precis när familjen skulle titta på andra avsnittet i en thriller. Typiskt! Sen gick kylskåpet sönder, men då skulle jag åka hem så :P

...GODIS: Dragéägg. Nog bara jag i familjen som äter dom. Så det blev många över till mig

...MISS: Jag hann inte träffa Jens! Saknar honom! :/

...MIDDAG: Fläskfilé med ris och svampsås hos mormor. Visste att det skulle bli det, mums!

...MATCH: Nosaby - Öja 4-1 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0