Lördag 4 augusti

tuben

Det är svårt att ta kort i tuben. Den svänger hela tiden så bilderna blir suddiga. Igår var jag på inflyttningsfest hos min kollega K som har flyttat till Blackan. Han har en mycket fin lägenhet och fina möbler, han fick många komplimanger för det igår.
Det var jag och en annan K från firman, sen var det K:s gamla kompisar från Södertälje som var där. Vi åkte in till stan på nattkröken för att gå på ett hårdrocksställe i gamla stan. Där träffade jag både Sebbe från K-stad och Putte från Konsum! Jättekul!
Jag var nog ganska trött för inatt sov jag nästan 13 timmar.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ååååh, jag hade så gärna tagit en kaffe med dig men vi hade knappt tid att gå på toaletten... :)

2007-08-11 @ 09:44:45
URL: http://myrkott.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Anja! Du är så sjukt snygg! puss och kram!

2007-08-11 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0