Sjuka?

"MissL säger:
nu mår jag illa igen. gör det typ hela j-la tiden
MissL säger:
inte ba
MissL säger:
bra
Anja Tell säger:
va varför det
MissL säger:
vet inte
MissL säger:
as jobbigt
Anja Tell säger:
ja 
Anja Tell säger:
jag kan bara äta pytte pytte små portioner mat i taget
MissL säger:
jaha varför?
Anja Tell säger:
känns som om jag har gjort en sån där fetma operation där dom snörjer åt magsäcken
MissL säger:
haha precis
Anja Tell säger:
linnea (syrran) sa att hon kände exakt så när hon var gravid
MissL säger:
but why
Anja Tell säger:
JA MEN DET LÅTER JU JÄTTEBRA
MissL säger:
ahhh skit
Anja Tell säger:
du o ja kanske ska ha bebisar!!!
Anja Tell säger:
hahahhaha
MissL säger:
o nej
Anja Tell säger:
vi kan bo med dom i din lägenhet
MissL säger:
lätt
Anja Tell säger:
stackars barn
Anja Tell säger:
inga pappor
MissL säger:
jag, alfa junior o ni
Anja Tell säger:
hahahahah
Anja Tell säger:
mini-grekos
MissL säger:
fan vad kul
Anja Tell säger:
alfa junior och minigreken får dom heta
MissL säger:
härlig blandning
MissL säger:
greko vs albino
Anja Tell säger:
hahahah
Anja Tell säger:
en brun o en helt vit
Anja Tell säger:
dom kommer garva på bvc
MissL säger:
bvc?
Anja Tell säger:
barnavårdscentralen
Anja Tell säger:
du måste lära dig termerna
MissL säger:
jaha
MissL säger:
ska plugga
Anja Tell säger:
nej men ärligt så är det lite mysko
Anja Tell säger:
med maten
MissL säger:
ja jag vet
Anja Tell säger:
jag mår illa om jag äter som vanligt
MissL säger:
jaså jag mår illa ändå
MissL säger:
skit
Anja Tell säger:
vi håller på att ställa om oss till skånes tidszon kanske
Anja Tell säger:
????
MissL säger:
mm kanske. hoppas det bara är det
MissL säger:
ingen j-la unge
Anja Tell säger:
ja hoppas jag med
MissL säger:
fan vilken mardröm
Anja Tell säger:
annars kan vi göra kollektivt gravidtest när du kommer tillbaka
Anja Tell säger:
och sen kanske kollektivt självmord
MissL säger:
mm 
MissL säger:
fan ångest igen
Anja Tell säger:
haha
MissL säger:
mycket ångest nu
Anja Tell säger:
jag skojade bara
Anja Tell säger:
vi är absolut inte med barn
Anja Tell säger:
särskilt inte jag som äter piller varje dag
Anja Tell säger:
det finns inte
Anja Tell säger:
haha
MissL säger:
men jag hade inte käkat på 1 veckan
MissL säger:
baahh
Anja Tell säger:
sup som fan hela ledigheten
MissL säger:
ja
Anja Tell säger:
så dör kanske ungen
MissL säger:
hehe
MissL säger:
du är sjuk
MissL säger:
t rolig
Anja Tell säger:
jag vet
Anja Tell säger:
hahahah
Anja Tell säger:
jag är cepe just nu
MissL säger:
fan singel o unge. dålig kombination
Anja Tell säger:
kan bli hur skönt som helst
Anja Tell säger:
tänk när vi är mammalediga
Anja Tell säger:
sitta och softa med rille på cafeet på essingen
Anja Tell säger:
hela dagarna
MissL säger:
hehe men han drar ju utomlands
MissL säger:
men bra idé
Anja Tell säger:
ja men vi kan fika ändå
Anja Tell säger:
och bara lalla runt på stan
MissL säger:
absolut
MissL säger:
powerwalka till max
Anja Tell säger:
sjukt snygga briovagnar och vi kommer vara MILFar
MissL säger:
japp Milf
MissL säger:
god damn
Anja Tell säger:
woohooo
Anja Tell säger:
vem ska berätta för våra nya chefer då????
MissL säger:
hehe inte jag
Anja Tell säger:
dom kommer ju gilla det
MissL säger:
verkligen
Anja Tell säger:
en höggravid rondare som springer runt och slår pundare i garaget är inte okej
MissL säger:
jooo
Anja Tell säger:
hahhha
Anja Tell säger:
man får inte ens plats i dom små bilarna
MissL säger:
nä faktiskt inte
Anja Tell säger:
jag kommer få en mini-väktare och du en mini-vaktis
Anja Tell säger:
HAHHAHAH
MissL säger:
hehe
MissL säger:
jag kommer ju få värsta testosteron, attityd bebben
Anja Tell säger:
hahahahah
MissL säger:
hjälp
Anja Tell säger:
och min kommer inte säga nånting
Anja Tell säger:
helt tyst
MissL säger:
hahah
MissL säger:
soft
Anja Tell säger:
hur ska detta gåå???
MissL säger:
superbra
MissL säger:
drack du nån öl igår?
Anja Tell säger:
jadå
Anja Tell säger:
två stycken
Anja Tell säger:
bebisar gillar nog det
MissL säger:
tror det ja
Anja Tell säger:
vad säger du om att lägga upp den här diskussionen på bloggen????
Anja Tell säger:
hade varit kanon för att skrämma skiten ur släktebn
Anja Tell säger:
HAHHA
MissL säger:
mm alfa o grek kommer nog uppskatta den
MissL säger:
hehe
MissL säger:
de kommer tro vi har tagit massa crack
Anja Tell säger:
jag skiter i vad grek uppskattar och inte
Anja Tell säger:
=)
MissL säger:
mm bra
Anja Tell säger:
haha ja
MissL säger:
bara att gilla läget
Anja Tell säger:
hade varit sjukt kul
MissL säger:
mm verkligen
Anja Tell säger:
får jag?
MissL säger:
skulle va kul 
MissL säger:
släppa en liten bomb
Anja Tell säger:
haha jag ska se vad jag kan göra
MissL säger:
ja"

Kommentarer
Postat av: Nea

hahah, vad var det jag sa! en kusin till Vidar på väg!? *HOPPAS*

2007-12-21 @ 00:07:11
Postat av: pappa

nu får ni lugna er tjejer!
jag hinner inte med.
morfar

2007-12-21 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0