hemma!

hemma!

Efter att ha varit hemma hos mamma i två veckor och ätit bullar, kakor, godis och typ allt annat som är onyttigt så är det dags att vara lite hälsosam igen. Jag storhandlade idag och kom hem med en massa frukt, grönsaker och konstiga grejer (typ bönor, frön och sånt). Ikväll blev det ugnsbakad lax med avokado och en sallad med en massa grejer i.
Imorgonbitti ska jag ut och gå en timme, som jag brukade göra innan jag åkte hem till skåne och blev en soffpotatis :)
Sen blir det nog tvätta och städa också...ledig imorgon

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmm - ser gott ut!
kram
pappa

2007-01-04 @ 20:03:00
Postat av: Anja

Det var inte så jättegott...blodapelsin, vinäger och bönor var ingen hit...men laxen var god :)

2007-01-05 @ 00:23:10
Postat av: Viktor

..och den är nyttig!

2007-01-05 @ 18:32:17
URL: http://www.olofw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0