Min vecka

Veckan som varit har varit kul. Förra lördagen lämnade Mandus mig för att åka till Alperna. Jag och Kerstin var ute i förorten uppklädda till tänderna och dansade :) Ändå rätt misslyckad kväll, med tanke på vad som (inte) hände...
Söndagen kom pappsen, vi gick till Fridays och åt jättegod mat, sen gick vi på bio och såg The Black Dahlia med Scarlett och Josh (i rollerna). Måndag var skola på morgnen och eftermiddagen vandrade jag och pappa runt på stan. Tisdag jobbade jag efter skolan, kom hem vid tio, helt slut. I onsdags kom Andreas och vi (jag) lagade en god middag och drack vin. Han åkte till Iran på torsdagen, då gick jag på seminarium och sen blev jag riktigt sjuk på kvällen. Massor med feber och förkyld. Ett dygn försvann men i fredagskväll orkade jag gå ner till videokillen och hyra några filmer och köpa cola.
Lördagen var seg, vaknade sent, sen åkte jag och Gurra norrut för att gå på inflyttningsfest hos Maria och Per i Enebyberg. De hade fått det jättefint i sitt lilla hus som satt fast på ett större hus :) 
Idag blir det softa i soffan framför teven, Mandus kom hem igårkväll och vi har precis ätit frukost. Ska koncentrera mig på att bli frisk och inte sticka ut och åka skidor som jag egentligen har lust med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0