Le ball francaise

Le ball francaise

Äntligen lyckades jag få hit min favoritkvinna!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Les belles suedoise!

2007-06-03 @ 10:27:26
Postat av: Anonym

Les belles suedoise!

2007-06-03 @ 10:28:02
Postat av: Inkan i Stockholm

Oj så lika ni är - är det din syster?
Det var ett tag sedan jag landade på din blogg och jag ser att du ska bli polis(?) Låter tufft.
Jag har en ungdomvän som blev polis. Hon älskar jobbet. Hon är polis uppe i Jämtland numera - tröttnade på Stockholm: det var för hårt ansåg hon.

2007-06-08 @ 22:13:08
URL: http://blaafaagel.blogspot.com/
Postat av: Anja

Inkan: Nej det är min bästa kompis från grundskolan. När vi känt varandra ganska många år så kom vi på att vi var släkt också! på ganska långt håll men ändå, vi kallade oss knypplingar :D
Ja, jag vill bli polis, ska göra fystesten nästa vecka, besked om intagning blir inte förrän i höst. Det är spännande!

2007-06-08 @ 23:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0