BYA

BYA står för Bevakningsbranschens Yrkes- och Arbetsmiljönämnd. Det är arbetsgivarna och arbetstagarna som äger BYA tillsammans. De sysslar bl a med utbildning så det är där jag har varit hela förra och denna veckan. 
Det har varit jätteroligt och det kändes lite tråkigt att skiljas åt idag hela klassen. Men nu ska jag börja jobba på riktigt istället och det ska ju bli ännu roligare!

Bilden ni ser är min plats i klassrummet med allt jag behöver för en dag i skolan. Pennor, läppglans, vatten, kaffe och självklart utbildningspärmen. Just på bilden är den uppslagen mitt i juridikkapitlet, där alla lagar som vi som vakter ska kunna är tryckta.

BYA

Kommentarer
Postat av: Hanna

aha, ar det som vakt du ska jobba. Jag hittade liksom aldrig vad ditt nya jobb va. Lycka till! Kram

2007-06-02 @ 19:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0