onsdag och torsdag

Courtney och jag missade yogan igar for vi kollade fel pa schemat. Men vi tar det en annan dag. Vi akte tillbaka och at frukost och packade grejerna vi skulle ha med till Caribou.

Pa vagen upp hamtade vi Travis, Courtneys pojkvan, i Bangor dar han jobbade. Vi kom fram pa kvallen till Courtneys foraldrars hus i Caribou och dar traffade jag nagra kusiner och fastrar och mostrar och en enorm newfoundlandhund.

Vi at middag och sen kollade vi pa family guy hela kvallen. Idag ar det thanksgiving och vi har atit mat hela dagen. Jag ar sa matt sa jag rullar fram ungefar :)
Vi har atit jattegod mat, bl a pekanpaj, kalkon (saklart!), brod, citronpaj, hemlagad kola, potatis, tranbarssas, bonor, sotpotatisrora. Idag snoade det hela dagen sa har ar val en halvmeter skulle jag tro.

Annat vi har gjort ar kollat pa oceans 13, spelat scrabble och last bocker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0