Amerika

image243

Jag jobbar väldigt mycket nu. Jag hinner inte blogga så ofta, och när jag bloggar handlar det om jobbet.
Det är ju nästan det enda jag gör förutom att sova och när jag sover kan jag inte blogga.

Jag jobbar för att spara ihop pengar till min semester. Jag åker till USA i mitten av november och hälsar på Courtney som jag träffade här i stockholm i maj.
Sen behöver jag pengar också när jag kommit hem så därför jobbar jag ännu mer.

Men det här är ju en övergående period, snart kommer jag blogga oftare. När jag kommer hem från semestern kommer inläggen att trilla in med fina bilder från staterna.

Kommentarer
Postat av: pajjdeg

härligt..njut åt mig lite oxå på resan!!

2007-10-03 @ 09:08:42
URL: http://www.pajje.eu
Postat av: anna

oj alltså det var jag som skrev,..från andreas dator..men det är jag som vill att du ska njuta lita av USA åt mig ;P Anna alltså:P

2007-10-03 @ 09:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0