Wii Bowling!







Jag, Billy och Danne spelar Nintendo Wii. Vi bowlar även om det kanske inte ser så ut. Vissa har en speciell spelteknik verkar det som. Vi var hemma hos vår kollega som bjöd på tacos och lät oss prova hennes nya wii.
Det var roligt och vi provade även vissa av de andra sporterna såsom boxning, tennis och baseball. Jag tyckte dock att bowlingen var roligast!
Dagen efter och dagen efter den dagen hade jag hemskt ont på ena sidan av rumpan. Jag hade alltså tagit i så mycket när jag "bowlade" att jag fick träningsvärk! Det var det värt, alla gånger!!
Jag rekommenderar alla som gillar tvspel/sport/röra sig att prova wii! Däremot är det lite svårt att sitta kvar i soffan med vinglaset i ena handen och spelkonsolen i andra och tro att man ska kunna dra ner alla käglor.

Kommentarer
Postat av: isabelle

åååh, wii är så kul. faktum är att oskar står bakom mig och vevar hysteriskt just i detta nu :) han spelar också bowling :D

2007-10-21 @ 18:22:49
URL: http://isabelle.svartvit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0