A random day at work



Eftersom det enda jag gör om dagarna är att jobba så faller det sig också naturligt att mina inlägg
handlar om jobbet.
Bilderna illustrerar en typisk förmiddag för mig. Jag & Billy på upplåsning kl 5. Jag är trött för att jag är nyvaken, Billy är trött för att han har jobbat hela natten och vill åka hem och sova.
De andra bilderna har jag tagit när jag sitter i bilkö. Det är det jag gör om dagarna. Lyssnar på radio, dricker milkshake och sjunger för full hals.
Att rulla från förorten in till stan i ettans växel kräver sitt tålamod.
Jag börjar lära mig.

Kommentarer
Postat av: Inkan

Arbetar du som väktare i avvaktan Polisskolan eller?
Du ser ju stilig ut i uniformen ändå:)

2007-09-14 @ 23:19:39
URL: http://blaafaagel.blogspot.com/
Postat av: Anja

Precis Inkan! Förhoppningsvis blir jag bara kvar som heltid fram till januari, men det får vi se!
Sen är det ju inte uniformen som gör det heller...
Arbetsuppgifterna och uppdragen ser väldigt olika ut för poliser och väktare. Jag jobbar hellre åt samhället än åt bara vissa företag som betalar dyrt för att man ska göra vissa grejer.

2007-09-15 @ 07:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0